۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۸۲۶

تقدیر آستان حضرت معصومه از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) ظهر امروز با حضور در محل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اعضای این ستاد به دلیل خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران بانوی کریمه قدردانی کرد.
اعلام برنامه آستان حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام بهشتی پور، مدیر روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) ظهر امروز با حضور در محل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اعضای این ستاد به دلیل خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران بانوی کریمه قدردانی کرد.

 

همچنین حجت‌الاسلام بهشتی پور در این بازدید با معاونان اداره آموزش ‌و پرورش قم دیدار کرد و ضمن تبریک سال نو و تقدیر از خدمت‌رسانی آن‌ها برای اسکان مسافران نوروزی یادآور شد که خدمات این سازمان و سایر سازمان‌های مردم‌نهاد موجب شد تا مسافران نوروزی با خاطره خوش شهربانوی کریمه را به مقصد محل زندگی خود ترک کنند.


در این بازدید جمعی از مسؤولان روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم و مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم حضور یافته و از کارکنان آن تقدیر کردند.

 

شایان ذکر است، با همکاری نهادهای مختلف در قم با آستان حضرت معصومه(س) امسال زائران و مسافران نوروزی با کمترین مشکل توانستند در کنار مضجع بانوی کریمه حضور یافته و اعمال عبادی و معنوی خود را انجام دهند./968/203/ب2

ارسال نظرات