۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۲۲۹۷۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پشتوانه مردمی وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های دنیا است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران به نقش مردم در پیروزی و تحکیم پایه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی با همین پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید، گفت: حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف انقلاب موجب استحکام پایه های آن شد.
امام جمعه نکاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و مردم این شهر با گرامیداشت دوازهم فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: یوم‌الله 12فروردین روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی دوازدهم فروردین را روزی بزرگ و فراموش ‌نشدنی در تاریخ کشور دانست و افزود: ملت ایران در چنین روزی با رهبری امام خمینی (ره) با رأی آری خود توانستند ایران را از یوغ خودکامگی شاهنشاهی برهانند.

 

امام جمعه نکا، دوازدهم فروردین را نشان درخشان پیوند عمیق مردم با ارکان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این روز تاریخی یکی از روزهای مهم ایران اسلامی است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز با رأی اکثریت قاطع، نظام سیاسی کشور پس از دو هزار و 500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی تبدیل و از بسیاری از وابستگی‌ها رهایی دادند.
 
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به رأی اکثریت مردم ایران در این روز به جمهوری اسلامی ایران، آن را بیانگر لبیک به ندای رهبر فرزانه و پیروی از ولی امرمسلمین دانست و اظهار داشت: بعد از گذشت سی سال از بالندگی انقلاب این عشق و امید به نظام و انقلاب همچنان پابرجاست و هیچ‌گونه خللی در آن وارد نشده است.

 

وی با بیان این‌که مردم مسلمان ایران در طول دهه‌های مختلف انقلاب این بالندگی نظام را اثبات کرده‌اند خاطر نشان کرد: این ملت سلحشور در سال نوآوری و شکوفایی با پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و نظامی توانستند خود و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به نقش مردم در پیروزی و تحکیم پایه انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی با همین پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید، افزود: حضور همیشگی مردم در عرصه های مختلف این انقلاب موجب استحکام پایه های آن شد.

 

وی با اشاره به این که اگر نبود حضور مردم نهضت عظیم اسلامی به جایگاه امروزی خود دست نمی‌یافت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که مولود بعثت، غدیر و عاشورا است با حضور و پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید.

 

امام جمعه نکا، حضور و پشتوانه مردمی را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های دنیا دانست و تصریح کرد: با توجه به گذشت 37 سال از عمر پربرکت این نهضت عظیم، اما همچنان حضور در صحنه مردم همچون نگینی بر پهنه این انقلاب می درخشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مشکلات و سختی ها هرگز ذره‌ای از دلبستگی ملت ایران به انقلاب و نظام اسلامی کم نکرده است، گفت: مردم کشورمان در سال های اخیر بحران های اقتصادی زیادی را تجربه کردند، اما همواره با ایستادگی و مقاومت در برابر این مشکلات ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع کردند.

 

وی با بیان این که مردم کشورمان در مسیر صیانت از انقلاب، نظام و رهبری از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، تصریح کرد: این مردم هر جا که احساس کردند انقلاب در خطر است و نیازمند کمک و همراهی دارد با تمام وجود در صحنه حاضر شدند و از انقلاب و ولایت دفاع کردند./1317/202/ب1

ارسال نظرات