۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۳۲۲۹۸۲
مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین:

12 فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: 12 فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم ایران بود.
پيروزي انقلاب اسلامي

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: 12 فروردین روز تحقق آرمان های بلند مردم ایران بود.


مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: مردم ایران در راه پیروزی انقلاب اسلامی خون های بسیاری دادند و بهترین فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند، تبعید شده و شکنجه های بسیاری را متحمل شدند تا انقلاب به پیروزی رسید.


وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب بر اساس آرمان های متعالی و والا تحقق یافت، در راه حراست از این ارزش ها پس از پیروزی انقلاب مردم در یک همه پرسی شرکت کرده و با اکثریت قاطع آرا به استقرار جمهوری اسلامی رأی دادند و آرمان های شهدا را تحقق بخشیدند.


حجت الاسلام قدمی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در کشور محصور و محدود نشده و به دیگر کشورهای اسلامی و غیراسلامی منطقه و جهان صادر می شود.


مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین ابراز داشت: صدور معنوی انقلاب به ملت های مشتاق عدالت اسلامی، نتیجه آگاهی ملت های جهان از میزان اعتبار الهی و مردمی این انقلاب است.


وی یادآور شد: ملت های ستمدیده و محروم جهان دریافتند که با پشتوانه دینی و اراده ملی همانند ملت ایران می توانند بر مشکلات پیروز شوند و حکومتی مردمی و دلخواه تشکیل دهند.


حجت الاسلام قدمی در پایان گفت: امید است نور این انقلاب اسلامی در سراسر جهان پراکنده شده و کشورهای ستمدیده و رنج کشیده جهان از عدالت و آزادی برخوردار شوند./857/302/ب1

ارسال نظرات