۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۲۳۲۱۳
آیت الله خاتمی:

رادیو معارف، رسانه شأن نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله خاتمی توصیه‌هایی را برای حفظ‌ تراز رسانه دینی بیان کرد و گفت: رسانه دینی رادیو معارف، رسانه در شأن نظام است که شایسته است همچنان بر عدم استفاده از موسیقی پافشاری کند.
 آيت الله خاتمي

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مدیران رادیو سراسری معارف با آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه تهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

 

آیت الله سید احمد خاتمی در این دیدار توصیه‌هایی را برای حفظ تراز رسانه دینی بیان کرد و گفت: رسانه دینی رادیو معارف، رسانه در شأن نظام است که شایسته است همچنان بر عدم استفاده از موسیقی پافشاری کند.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به غنای محتوایی و رعایت حدود شرعی در این رسانه، گفت: بسیاری از بزرگان حوزه اذعان دارند که موج رادیوشان فقط روی رادیو معارف تنظیم شده است.

 

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به منظومه جامع موضوعی برنامه‌های رادیو معارف بر ضرورت روی آوردن رادیو به موضوعات تحلیلی به ویژه تحلیل سیاسی از منظر قرآن و اهل بیت علیهم السلام، پخش ادعیه‌های مجلسی و بهره مندی از کارشناسان درجه یک تأکید کرد.

 

در ابتدای این دیدار مجتبی تونه ای، مدیر رادیو معارف ضمن ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته، به تشریح سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های سال 95 این رسانه دینی پرداخت./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات