۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۳۲۳۲۵۵

راه اندازی نسخه عربی سایت «رضوی آرشیو»

خبرگزاری رسا ـ همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نسخه عربی سایت رضوی آرشیو به منظور ارائه خدمات به کاربران عرب زبان فضای مجازی از راه‌اندازی شد.
راه اندازي نسخه عربي سايت «رضوي آرشيو»

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، نسخه عربی سایت رضوی آرشیو با هدف دسترسی آسان کاربران عرب زبان به مرجع اصلی تمامی محصولات دیجیتال تولیدی در معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد.

 

این نسخه که تمامی امکانات نسخه فارسی را داراست، تلاش دارد با فراهم آوردن فضایی ساده و کاربردی دسترسی مخاطبان خود را به محصولات فرهنگی و تولیدی حرم مطهر رضوی امکان پذیر کند.

 

این سایت همه محصولات تولیدی را در پنج قالب فیلم، عکس، فایل صوتی، طرح های گرافیکی و فایل متنی به صورت طبقه‌بندی های موضوعی در قالب‌های مختلف و متنوع برای مخاطبان ارائه می‌کند.

 

این سایت زیر مجموعه پورتال معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی است و به منظور آشنایی افراد و علاقه‌مندان به معارف رضوی، نشر فرهنگ رضوی، آشنایی مسلمانان با سیره عملی و علمی امام رضا علیه السلام، قرآن و نهج ‌البلاغه و نشر فرهنگ انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از 900 فیلم، 500 عکس، 500 طرح گرافیکی، 500 فایل صوتی و بیش از 200 فایل متنی در سایت رضوی آرشیو قرار داده شده است.

 

لازم به ذکر است؛ علاقه مندان می‌توانند طرح‌های گرافیکی یا فیلم مراسم برگزار شده در حرم مطهر رضوی را در کمتر از 24 ساعت پس از برگزاری مراسم در سایت رضوی آرشیو به نشانی razaviarchive.aqr.ir مشاهده و دانلود کنند./1308/102/ب1

ارسال نظرات