۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۲۳۴۶۴
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت مطرح کرد؛

اختصاص میلیاردها دلار از سوی برخی حاکمان عرب برای اجرای توطئه استکبار در منطقه

خبرگزاری رسا ـ عالم اهل سنت لبنان با اشاره به اختصاص میلیادرها دلار از سوی حاکمان عرب برای تحقق پروژه استکبار در منطقه تاکید کرد که دست آمریکا و رژیم صهیونیستی در اداره و تعمیق بحران در سوریه نمایان است.
ماهر حمود، امام جماعت مسجد القدس صيدا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در همایش محمد سعید رمضان البوطی تحت عنوان "شهید محراب، شهید امت" گفت: کسی که وقایع سوریه را از سال 2011 تا 2013 دنبال کند چه بسا بگوید این ناآرامی ها یک انقلاب درونی برای اصلاح و اجرای دموکراسی است اما از سال 2013 تا کنون می توان به خوبی نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی را در نفوذ و تعمیق بحران این کشور و تبیین ماهیت این نا آرامی ها دریافت.


وی افزود: بر همگان روشن شده که گروه های تکفیری تروریستی چیزی به جز ویرانگری و کشتار را دنبال نمی کند.

 

عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: مقاومت تنها نهادی است که با تمام پروژه های استعماری بیگانگان در منطقه مقابله و در برابر توطئه ها ایستادگی کرده است؛ توطئه هایی که برخی کشورهای عربی برای به ثمر نشستن آن میلیاردها دلار هزینه کرده اند.

 

ماهر حمود تاکید کرد: کسانی که می گویند تنها راه حل بحران سوریه کناره گیری بشار اسد است، در مشکلات خود غرق شده اند و راه به جایی نمی برند. راه حل بحران سوریه حضور بشار اسد در کنار ارتش و حمایت و وحدت ملی سوریه است./1321/ب903/د

ارسال نظرات