۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۳۲۳۶۳۴
عضو ارشد جنبش امل:

حمایت از فاسد به مثابه فسادی بزرگتر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان تاکید کرد که حمایت از کشور در برابر اقدامات خصمانه دشمن صهیونیستی و فتنه گران داخلی یک اصل بسیار مهمه است.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان در دیدار با حسن دبوق، شهردار شهر صور این کشور گفت: تلاش هایی که برای نشر فساد در لایه های سیاسی کشور با حمایت طوایف مختلف انجام می شود مصداق بارز فساد سیاسی و اداری است.

 

وی افزود: حمایت از یک مسؤول فاسد از سوی طایفه و حتی خانواده اش، یک فساد بزرگتر است و دستگاه قضایی کشور باید با قاطعیت با پرونده های فساد در کشور برخورد کند.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اقداماتی که در مقیاس کشوری و ملی از سوی سیاستمداران صورت می گیرد باید خالصانه و تنها برای تامین مصالح کشور باشد.

 

شیخ حسن عبدالله تصریح کرد: ملاک قرار دادن مصالح طوایف و اشخاص موجب ویرانی کشور و فروپاشی نظام سیاسی می شود. این مساله موجب تضعیف حیات سیاسی کشور شده و اعتماد ملی را از بین می برد.

 

عضو ارشد جنبش امل در پایان خاطر نشان کرد: حمایت از کشور در برابر اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی و دشمنان داخلی یک اصل بسیار مهم به شمار می آید. سنگ اندازی در مسیر انتخاب رییس جمهور مصداق روشن ظلم و دشمنی علیه ملت لبنان است./1321/ب902/د 

ارسال نظرات