۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۶۴۴
نماینده پارلمان لبنان:

آل‎سعود یک دولت دروغگو است

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در واکنش به اقدام روزنامه عربستانی تاکید کرد که ما به کسی اجازه نمی دهیم به عزت و کرامت لبنان و ملت ما توهین کند.
سيد نواف موسوي

 
به گزرا ش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت این پارلمان در مراسم گرامیداشتی که از سوی حزب الله در حسینه منطقه "محرونه" این کشور برگزار شد، در واکنش به توهین روزنامه "الشرق الاوسط" عربستان نسبت به لبنان، گفت:  دولت آل سعود  یک دولت دروغگو بوده است.

 

وی از رمزی جریج، وزیر دادگستری لبنان خواست که اقدامات قانونی لازم را در واکنش به اقدام این روزنامه سعودی انجام دهد و افزود: جریج به جای سرکوب جوانان لبنانی که در چارچوب آزادی بیان لب به اعتراض گشوده اند باید پاسخ قاطعی به این روزنامه سعودی بدهد، مگر اینکه وزارت دادگستری به وزارت ظلم گستری تبدیل شده باشد.

 

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم که کسی نسبت به کرامت و عزت ملت و کشور ما توهین کند. لبنان کشوری است که عزت و کرامت را به جهان عرب هدیه داده است. جهان عربی که به سبب با فرو آوردن سر تسلیم در برابر عده ای مستبد کرامت و عزت خود را از دست داده بودند.

 

این مقام مسؤول در لبنان در پایان گفت: زمان آن فرا رسیده که ساختار سیاسی کشور اصلاح شود و موسسات دولتی و ادارات فعالیت های خدماتی خود را از سرگیری کنند.

 

گفتنی است روزنامه عربستانی الشرق الاوسط چندی پیش لبنان را کشوری دروغگو توصیف و با انتشار تصویری تمسخر آمیز از پرچم این کشور نسبت به ملت لبنان توهین کرد که این اقدامات واکنش هایی را از سوی برخی مسؤولان سیاسی و شخصیت های مذهبی لبنان در بر داشته است./1321/ب902/د

ارسال نظرات