۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۲۳۶۸۴

جریان سلفی مصر از توقف پخش برنامه المنار حمایت کرد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت سلفی مصر از اقدام شبکه نایل ست در متوقف ساختن پخش برنامه‌های المنار وابسته به حزب الله تجلیل کرد.
المنار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر رضوان موسس حزب سلفی «ائتلاف خیر امت» مصر از اقدام شرکت نایل ست در متوقف ساختن پخش برنامه شبکه المنار وابسته به حزب الله لبنان از ماهواره استقبال کرد.


وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک با ابراز خرسندی از این اقدام نوشت: به فضل و یاری خداوند مدیریت شرکت نایل ست با توقف پخش برنامه‌های المنار وابسته به سازمان تروریستی حزب الله موافقت کرد که این اقدام بسیار مناسب و شایسته است.


رضوان با دعوت از این شبکه در ادامه سیاست حذف شبکه‌های ماهواره‌ای شیعیان خاطر نشان کرد: با درخواستی که برای دبیرکل شبکه نایل ست فرستادیم امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد بسته شدن 22 شبکه شیعی باشیم که این شبکه‌ها خطر بسیار بزرگی برای کودکان به شمار می‌آیند.


فعال سیاسی مصر افزود: شبکه المنار و نیز شبکه طه که هر دو وابسته به حزب الله هستند به شکل ویژه‌ای برای افزایش خشونت و رفتارهای تروریستی در میان کودکان برنامه‌ریزی کردند اما با پیگیری‌های انجام شده و درخواست از عبدالفتاح سیسی رییس جمهور مصر پخش برنامه‌های این شبکه‌ها ممنوع اعلام شد.


گفتنی است شرکت ماهواره ای "نایل ست" مصر در اقدامی پخش برنامه های شبکه المنار وابسته به حزب الله لبنان را رسما متوقف کرد. این مرکز مدعی است برنامه های شبکه المنار باعث «اختلافات طائفه ای و مذهبی» می شود./981/ب902/د

ارسال نظرات