۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۳۷۷۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

بی توجهی به اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی، زمینه نفوذ دشمنان را فراهم می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ما برای اقتصاد مقاومتی و توسعه و پیشرفت کشور بر پایه توانمندی داخلی، اقدام و عمل نداشته باشیم زمینه برای نفوذ دشمنان فراهم می‌شود.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار شماری از مسؤولان استان، با اشاره به رسالت همگانی برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: امروز زمان آن رسیده که ملت ما بیش از گذشته همدل و هم‌زبان شده و با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برای توسعه و پیشرفت کشور بر پایه اقتصاد مقاومتی و ارتقای علم و عمل گام بردارند.

 

وی با یادآوری اینکه رهبری در شعار سال بر اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند، افزود: اقدام و عمل برای پیشرفت کشور در گرو پیروی از دستورات رهبری و مبانی اسلامی در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: اگر ما برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نداشته باشیم زمینه برای نفوذ دشمنان مهیا می‌شود به همین دلیل نباید اجازه دهیم دشمنان در اقدام و عمل از ما جلو بیفتند.

 

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران می‌بایست در برابر دشمنان هوشیار و بیدار باشند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا بر اصول اسلامی و انقلابی ما لباس باطل پوشانده و از طرف دیگر بر اباطیل خود لباس حق بپوشانند از این رو همه باید هوشیار باشیم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به لزوم مشارکت همگانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: همه باید با خودسازی و عمل به رهنمودهای رهبری تلاش کنیم از این امتحان الهی با مؤفقیت بیرون بیاییم چرا که اکنون راه امتحان ملت ایران باز شده و این امتحان نیز شامل همه اقشار جامعه و مسؤولان کشور است.

 

وی با تأکید بر اینکه نباید به وعده‌های دشمنان به ویژه آمریکا دل‌خوش باشیم، گفت: زیبنده نیست یک فرد مسلمان شیفته آمریکا شود چرا که آمریکا و سیاست‌های این کشور نتیجه‌ای جز خواری، خفت، نیرنگ و دشمنی برای مسلمانان ندارد.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه لازم است با علم و اقدام و عمل دستورات اسلام را در دنیا پیش بریم، اظهار کرد: در این مسیر دشمنی دشمنان همچنان ادامه خواهد داشت به‌گونه‌ای که می‌بینیم با همه اقدامات خوبی که از سوی نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته هنوز دشمنان دست از دشمنی و شرارت برنداشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه ما تاکنون چیزی جز دشمنی، شرارت، زورگویی و جنایت از آمریکا ندیده‌ایم به همین دلیل هم به آن‌ها اعتماد نداریم، اضافه کرد: در وضعیتی که آمریکا همچنان غرور و زورگویی دارد عقلانی نیست که به آن‌ها اعتماد کنیم.

 

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به اینکه ملت مسلمان ایران هیچ‌گاه در برابر دشمنان کوتاه نیامده و از این پس نیز کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: این ملت با وحدت و همدلی و هم‌زبانی از یکدیگر حمایت کرده و با اقدام و عمل درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی، زمینه مصونیت و بیمه شدن کامل کشور در برابر اقدامات استکبار جهانی را فراهم می‌کنند./9314/202/ب1

ارسال نظرات