۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۷۸۸

استقبال رژیم صهیونیستی از اقدام مصر علیه حزب الله

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی با ابراز خوشحالی از اقدام شرکت ارتباطات مصر برای توقف پخش شبکه المنار لبنان از ماهواره نایل ست، این اقدام مصر را بخشی از جنگ به اصطلاح « محور اعتدال» به رهبری سعودی علیه محور مقاومت به ویژه حزب الله لبنان خواند.
المنار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی با ابراز خوشحالی از اقدام شرکت ارتباطات مصر برای توقف پخش شبکه المنار لبنان از ماهواره نایل ست، این اقدام مصر را بخشی از جنگ به اصطلاح «محور اعتدال» به رهبری سعودی علیه محور مقاومت به ویژه حزب الله لبنان خواند.


شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی با استقبال از تصمیم شرکت مصری، گفت که سعودی و همپیمانان آن در منطقه درصدد تنگ کردن فضا برای حزب الله هستند و این تصمیم مصر در ادامه اقداماتی مانند « سازمان تروریستی خواندن حزب الله توسط کشورهای شورای همکاری خلیج فارس» است.


این شبکه صهیونیستی افزود: اقدام شرکت مصری علیه حزب الله در چارچوب جنگ دائر بین «محور اعتدال» به رهبری سعودی و « محور مقاومت» به رهبری جمهوری اسلامی ایران در منطقه به ویژه در میدان های سوریه ، یمن و لبنان است.

کشورهایی مانند سعودی، مصر، اردن، امارات، قطر و بحرین که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده و یا در صدد عادی سازی این روابط هستند، محور اعتدال در منطقه خوانده می شوند.


کانال اول تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این اقدام شرکت ارتباطات مصر برای تکمیل اقدام سه ماه گذشته « عرب ست» علیه حزب الله لبنان صورت گرفته است.


این شبکه صهیونیستی، تصمیم شرکت مصری را با سفر « سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی به مصر و دیدارش با « عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر مرتبط دانست و افزود: السیسی در بدهی های به سعودی غرق شده است.


این شبکه صهیونیستی اضافه کرد: مصر در ازای توقف پخش المنار از نایل ست، همان هبه 4 میلیارد دلاری را که سعودی قرار بود به ارتش لبنان بدهد اما از پرداخت آن به لبنان خودداری کرد، دریافت می کند.


براساس این گزارش، روزنامه لبنانی النهار هم نوشت که « محمد بدرالدین الزین» سفیر مصر در لبنان هم ، ارتباط اقدام شرکت مصری در توقف پخش شبکه المنار از نایل ست با سفر شاه سعودی به مصر را رد نکرد./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات