۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۳۷۹۴

ویژه برنامه میلاد باقرالعلوم در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ «چشمه سار علم» و «طلوع خورشید دانش» از ویژه برنامه‌های میلاد حضرت امام باقر(ع) در رادیو معارف است.
خبرگزاري رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، «چشمه سار علم» و «طلوع خورشید دانش» از ویژه برنامه‌های میلاد باقرالعلوم (ع) در رادیو معارف است.

 

چشمه سار علم ویژه برنامه شب میلاد باقرالعلوم (ع)

 ویژه برنامه «چشمه سار علم» در شب میلاد پنجمین ستاره سپهر ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر علیه السلام از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله لونی الیگودرزی در این برنامه به تشریح فرازهایی از زندگی پربرکت امام محمد باقر(ع) ، شرایط سیاسی اجتماعی عصر امام و شیوه حضرت در ترویج علوم و معارف اسلام می پردازد.

 

این کارشناس مذهبی در این ویژه برنامه پیرامون موضوع" امام شناسی در ظرف زمان" نیز سخن خواهد گفت.

 

«چشمه سار علم » کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی محمدحسین آزما و اجرای شاهین احمدیان ساعت 25 : 21 جمعه 20 فروردین 95 از صدای فضیلت پخش می‌شود.

 

طلوع خورشید دانش در رادیو معارف

رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «خورشید دانش» اول رجب سالروز میلاد پربرکت حضرت امام محمد باقر علیه السلام را جشن می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان در ویژه برنامه « خورشید دانش » به تبیین نهضت و انقلاب فرهنگی و علمی امام محمد باقر (ع) می پردازد.

 

تشریح مؤلفه ها و دستاورد های نهضت علمی امام همچنین راهکارهای الگو گیری از آن برای شکوفایی و اجرای نقشه جامع علمی کشور ناظر به آسیب ها و تهدیدهای جاری ازموضوعاتی است که در این ویژه برنامه به آن پرداخته می‌شود.

 

ویژه برنامه زنده «خورشید دانش» کاری از گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی امیرعباس خاقانی و گویندگی سید حمید حسینی ساعت 40 : 8 صبح میلاد ( شنبه 21 فروردین) از رادیو معارف پخش می‌شود./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات