۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۲۳۷۹۵

مدیر دفتر آیت الله نجفی با سفیر عراق در هند دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر یکی از مراجع تقلید نجف، پشتیبانی و حمایت سفارتخانه‎ها از شهروندان عراق در کشورهای خارجی را واجب خواند.
حجت الاسلام شيخ علي نجفي، مدير دفتر حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی، مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف، امروز در محل اسکان خود در کشور هند با فخری حسن آل عیسی، سفیر عراق در این کشور دیدار و گفت‎وگو کرد.


مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی، در این دیدار خاطرنشان کرد: سفارت عراق باید همه تلاش خود را برای حمایت از دانشجویان عراقی در هند به کار برد.


وی افزود: دانشجویان عراقی هنگامی که به کشورشان باز می‎گردند به سلاح علم و دانش مجهز هستند و می توانند خدمات شایانی به عراق داشته باشند.


حجت الاسلام نجفی همچنین خواستار حمایت و پشتیبانی از بیماران عراقی مورد درمان در هند شد و اظهار داشت: سفارت عراق باید بیماران را به شکل صحیح راهنمایی و امور آنان را پیگری کند.


وی تاکید کرد که سفارتخانه و کنسکولی‎های عراق در کشورهای مختلف وظیفه دارند که از هموطنان خود حمایت کنند و به پشتیبانی از آنان بپردازند.


سفیر عراق در هند نیز در این دیدار از سفر مدیر دفتر حضرت آیت الله نجفی به این کشور ابراز خرسندی کرد و خاطرنشان ساخت: سفر نمایندگان مراجع آثار و برکات بسیاری دارد و امیدوارم این سفرها ادامه داشته باشد./994/ب902/د

ارسال نظرات