۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۲۳۸۱۴
عضو ارشد حزب الله:

ارتباط حاکمان سعودی با صهیونیست‌ها خطایی بزرگ و خطرناک است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که عربستان سعودی با اشتباهاتی که مرتکب شده خود را به نابودی می کشاند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزار ش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید محمد الشیخ خضرالکبش گفت: شرایط منطقه به جایی رسیده که خادمان حرمین شریفین با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می کنند.

 

وی افزود: اگر عادی سازی و برقراری روابط بین گروه های تکفیری و رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی است پس ارتباط عربستان با این رژیم غاصب اشتباهی به مراتب بزرگتر و خطرناک تر است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: ارتباط بین عربستان و اسرائیل از سال ها پیش تاکنون ادامه دارد و بیش از 13 هزار کامیون از مناطق تحت اشغال صهیونیست ها به سمت عربستان ارسال شده که در بیشتر آنها ادوات نظامی برای حمله به مردم مظلوم یمن بوده است.

 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقامات این رژیم زمانی که می خواستند از دستاوردهای مائیر داران، رییس سابق موساد، سخن بگویند در کنار اقدامات جنایتکارانه او، ایجاد رابطه با عربستان سعودی را نیز در فهرست خدمات او برمی شمارند.

 

شیخ نبیل قاووق در ادامه به متوقف شدن پخش شبکه المنار از سوی شرکت ماهواره ای نایل ست اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدام نمی تواند عربستان را از باتلاق شکستی که در یمن  و سوریه متحمل آن شده نجات دهد و وجهه جنایتکارانه عربستان سعودی را بعد از جنایات این رژیم در یمن اصلاح کند.

 

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: طولی نمی کشد که عربستان سعودی متوجه اشتباه  و حجم خسارت خود از دشمنی با مقاومت خواهد شد. تاریخ شاهد است که سردمداران سعودی با اقدامات اشتباه خود به نوعی خودکشی کردند و این سزای کسی است که  خیانت را سرلوحه اقدامات خود قرار می دهد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جلوگیری از پخش شبکه المنار در مواضع حزب الله هیچ تغییر ایجاد نمی کند چرا که مقامت با اراده پولادین خود از این مانع تراشی هم عبور کرده و جایگاه خود را در حمایت از مظلومان حفظ خواهد کرد./1321/ب902/د

ارسال نظرات