۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۲۳۸۲۵

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در دفتر مرکزی این مؤسسه علوم قرآنی برگزار شد.
توديع و معارفه مديرعامل مؤسسه دارالحافظين قرآن کريم آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حسن لاهوتی، رییس هیأت مؤسس مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم استان آذربایجان غربی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل این مؤسسه علوم قرآنی، اظهار داشت: قشر جوان جزء سرمایه های ملی هستند بنابراین تربیت این قشر نیازمند توجهات ویژه وبرنامه ریزی دقیق است.وی گفت: نماز و ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با دیگران باید محوریت اصلی تمام برنامه های مؤسسه باشد.

 

لاهوتی افزود: مجموعه جدید باید افکار جدید را به همراه داشته باشد تا بتواند روز به روز پیشرفت کند.

 

وی با بیان اینکه هرکسی قلب سلیم داشته باشد، خداوند در دنیا و آخرت با او خواهد بود، خاطرنشان کرد: در روز قیامت آنچه را که کاشته ایم درو خواهیم کرد بنابراین این سرمایه های ملی که در مؤسسه دارالحافظین طبق آموزه های اسلام و قرآن تربیت می شوند در روز قیامت کمک حال شما خواهند بود.

 

سید محمد میرقلنج، از اساتید قرآنی استان نیز در این مراسم گفت: خداوند را به علت بهره مندی از دو نعمت قرآن و عترت پیامبر شاکریم.وی افزود: جامعه متمسک به قرآن و برخوردار از ایمان و عمل صالح در راستای توسعه فرهنگ قرآن و نمود آن در رفتار و کردار جامعه، نیازمند عزم جدی مسؤولان نظام، دولت و مؤسسات مردمی است.

 

میرقلنج، مسؤولیت و رسالت مؤسسات قرآنی را بسیار خطیر خواند و گفت: کوچک‌ترین اشتباه مؤسسات در افکار و شخصیت قرآن آموزان تأثیر خواهد گذاشت.

 

محسن رضایی، مدیرعامل سابق مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم نیز در این مراسم به تشریح عملکرد مؤسسه در دو سال گذشته پرداخت و افزود: تربیت بیش از 1500 نفر در شته های مختلف قرآنی در رده های سنی مختلف برای برادران و خواهران، برگزاری 20 عنوان برنامه محفل انس با قرآن کریم از اهم برنامه های مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم در دو سال اخیر است.

 

وی حضور خادمین حرم رضوی به مدت هفت سال پیاپی را از افتخارات مؤسسه دارالحافظین خواند و گفت: سال گذشته سرکشی به 11 شهرستان استان و اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در ده روز در مرکز استان و شهرستانها انجام گرفت.

 

در ادامه مراسم از زحمات محسن رضایی، مدیرعامل سابق مؤسسه دارلحافظین قرآن کریم قدردانی و مهدی کاتب به عنوان مدیرعامل جدید مؤسسه معرفی شد./936/202/ب1

ارسال نظرات