۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۲۳۸۴۶
جبهه عمل اسلامی لبنان:

توقف پخش المنار توطئه ای سعودی است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان اقدام شرکت نایل ست در متوقف کردن پخش شبکه المنار را محکوم کرد.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای، متوقف شدن پخش شبکه المنار را از طریق شرکت ماهواره ای مصری نایل ست محکوم و بیان کرد: این اقدام که به بهانه جلوگیری از پخش برنامه های محرک تعصبات طایفه ای و مذهبی صورت گرفته، بی دلیل و غیرقابل قبول است.

 

در این بیانیه آمده است: این اقدام یک حرکت سیاسی و رسانه ای است که علیه لبنان صورت گرفته و هدفی جز مخدوش کردن آزادی بیان ندارد.

 

این جبهه تاکید کرد: اقدام این شرکت مصری پس از قطعنامه شورای حکام عرب علیه حزب الله و مقاومت انجام شد و نشانگر مخالفت سردمداران کشورهای عربی با هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری در منطقه است.

 

اعضای این جبهه در این بیانیه از وزیر رسانه مصری و دولت مصر خواستند که به اصل آزادی بیان در لبنان احترام بگذارند و  از انتشار ندای حقیقت که از این رسانه پخش می شود، جلوگیری نکنند.

 

این جبهه در پایان بیانیه خود آورده است: تنها عاملی که می تواند شرکت نایل ست را مجبور به این کار کند خط مشی سیاسی عربستان است که همواره مخالف محور مقاومت بوده و اخیرا نیز به دلیل مشکلات سوریه و یمن این اختلافات شدت گرفته است./1321/ب902/د

ارسال نظرات