۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۳۲۳۸۶۰
عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان:

محور مقاومت نماد عزت و اصالت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که آرمان های مقاومت موجب شده که همواره مورد تهدید دشمنان استعمارگر باشد.
شيخ حسان عبدالله، رييس هيأت اداري تجمع علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسان عبدالله، رییس هیات اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان در دیدار با اعضای حزب ملی سوریه گفت: مقاومت اسلامی شریف ترین پدیده ای است که در امت اسلامی شکل گرفته و این محور نماد عزت و اصالت امت اسلام است.

 

وی افزود: محور مقاومت با شهدایی که تقدیم کرده است، عزت و بزرگی را برای امت اسلام تثبیت کرده و تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی را قریب الوقوع ساخته است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: مقاومت به دلیل آرمان هایی که دارد همواره مورد تهدید اقدامات خصمانه دشمنان است. رژیم صهیونیستی پس از شکستی که در اراضی جنوبی لبنان متحمل شد، پرورژه گروه های تکفیری را کلید زد تا امت اسلامی را به نابودی بکشاند.

 

شیخ حسان عبدالله اقدام شرکت ماهواره ای نایل ست مبنی بر متوقف کردن پخش شبکه المنار را به شدت محکوم و خاطر نشان کرد: در حقیقت دشمن صهیونیستی و تکفیری عاملان اصلی این اقدام هستند و این شرکت مصری تنها مجری آن است. این در حالی است که دشمنان جاهل ما باید بدانند در دنیای امروز نمی توان جلوی انتشار ندای حقیقت را گرفت و با مسدود کردن یک شبکه صدای حق خاموش نمی شود.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان نسبت به دستگیر جوانان معترض به اقدام توهین آمیز روزنامه سعودی الشرق الاوسط انتقاد کرد و گفت: جای تاسف است که دولت نه تنها در برابر این اقدام روزنامه سعودی واکنشی نشان نداده بلکه با جوانان معترض چنین برخوردی می کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات