۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۸۶۶
آیت الله نابلسی:

توقف پخش المنار نتیجه روابط عربستان با اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد که عربستان و اسرائیل قصد دارند بر فضای سیاسی و رسانه ای منطقه سیطره پیدا کنند.
آيت الله نابلسي امام جمعه صيداي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در دیدار با کمال الخیر، رییس مرکز ملی در شمال این کشور گفت: کسانی که درصدد خاموش کردن ندای روشنگرانه شبکه المنار هستند، ذلت و خواری را برای خود فراهم کرده اند.

 

وی افزود: دشمنان مقاومت که در رأس آنها عربستان سعودی است پرونده سیاهی در اجرای دموکراسی در سوریه دارند. عربستان تلاش می کند هرگونه صدای مخالف با سیاست های خود را سرکوب کند. این در حالی است که سعودی ها با این اندیشه می خواهند آزادی را برای سوریه به ارمغان آورند.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: اعمال فشار عربستان و توافق مصر با این اقدام غیرقابل قبول بوده و این اقدام بر مبنای سلوک داعش است که تحمل مخالفت را ندارد.
 
آیت الله نابلسی تصریح کرد: ملت لبنان منطق سرکوب صدای مخالف را نمی پذیرد و ما همواره معتقدیم که منطقه باید بستری برای فعالیت سالم گروه های سیاسی و فرهنگی و دینی مختلف باشد و تنها محوری که باید با آن مخالفت کرد محور رژیم صهیونیستی و دشمن تکفیری است.

 

امام جمعه صیدای لبنان در پایان خاطرنشان کرد: یقینا متوقف کردن پخش شبکه المنار مقصود عربستان سعودی و خواسته رژیم صهیونیستی بوده و این اقدام نتیجه روابط بین عربستان و اسرائیل در زمینه سیطره بر فضای سیاسی، رسانه ای و فرهنگی منطقه است. دشمنان سعی دارد با این اقدام چهره مقاومت را مخدوش کنند اما باید بدانند که ندای حقیقت خاموش شدنی نیست./1321/ب902/د

ارسال نظرات