۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۸۷۸
جمعیت علمای جبل عامل لبنان:

مسؤولان مصری با دشمنان مقاومت در یک سنگر قرار گرفته‎اند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای جبل عامل لبنان تاکید کرد که رسانه مقاومت یعنی شبکه المنار با روشنگری‎های خود دشمنان مقاومت را به هراس انداخته است.
علماي جبل عامل لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای جبل، با صدور بیانیه ای اقدام شرکت مصری ماهواره ای نایل ست را مبنی بر متوقف کردن پخش شبکه المنار محکوم و بیان کرد: این اقدام در راستای سیاست های سرکوبگرانه علیه کسانی است که با تکیه بر اصل آزادی بیان روشنگری می کنند.

 

در این بیانیه آمده است: هدف از این اقدام خاموش کردن صدای مقاومت است، مقاومتی که هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرور ریخته و راه رهایی از سلطه گری استعمارگران را به جهانیان نشان می دهد.

 

این جمعیت تاکید کرد: در شرایطی که عربستان سعودی در متوقف کردن پخش شبکه المنار از شرکت ماهواره ای عرب ست پیشی گرفته، این اقدام شرکت نایل ست نیز نشانگر تاثیر گذاری رسانه مقاومت یعنی شبکه المنار است.

 

جمعیت علمای جبل عامل تصریح کرد: این اقدام از سوی کشوری که خود را مهد رسانه های مختلف در جهان عرب می داند یک پیام دارد و آن اینکه مصر بر خلاف جایگاه تاثیرگذار خود در منطقه حرکت می کند و مسؤولان مصری با دشمنان محور مقاومت در یک سنگر قرار گرفته اند.

 

این جمعیت خواستار تجدید نظر فوری مسؤولان مصری در این زمینه شد و افزود: شبکه المنار روحیه مبارزه با گروه های تکفیری و دشمن صهیونیستی را تقویت می کند و نباید این اقدام در حق این رسانه صورت پذیرد. مسؤولان لبنانی نیز باید با مسؤولیت پذیری در قبال این اقدام واکنش مناسب نشان داده و حامی اصل آزادی بیان در لبنان باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات