۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۳۹۰۸
آیت الله نوری همدانی در دیدار محسن رضایی:

نگرانم عنوان سال در حد شعار باقی بماند/ برای حل مشکلات چاره ای جز نگاه به درون نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی نسبت به برخورد شعاری مسؤولان با عنوان سال ابراز نگرانی و تاکید کرد که اگر می خواهیم مشکلات کشور حل شود چاره ای جز نگاه به درون و تکیه به ظرفیت های داخلی نیست.
ديدار اعضاي هيات رييسه مجمع نمايندگان طلاب با آيت الله نوري همداني ديدار محسن رضايي با آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و درباره مهم ترین مسائل کشور و منطقه بحث و تبادل نظر کرد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار نوروزی با تبریک سال جدید، نکات مهمی را درباره مسائل اقتصادی و شعار سال 95 بیان کرد و گفت: ترس و نگرانی بنده از این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال در حد شعار باقی بماند.
 
وی خواستار همت و تلاش تمام مسؤولان برای اجرایی شدن این فرمایشات و تحقق اقتصاد مقاومتی شد و خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور باید بدانند نیاز و وابستگی به هر کشوری اسارت محسوب می شود.
 
استاد برجسته درس خارج وابستگی و سلطه پذیری را از فرهنگ اسلامی بدور دانست و تاکید کرد: اگر می خواهیم مشکلات کشور حل شود چاره ای جز نگاه به درون و تکیه به ظرفیت ها و توانایی های ملت خودمان نداریم.
 
 
حضرت آیت الله نوری همدانی جامعه متکی به ظرفیت های ملی را مستقل، عزیز، مقتدر و استکبار ستیز توصیف کرد.
 
گفتنی است، در ابتدای این دیدار دکتر محسن رضایی نیز نکاتی را درباره مسائل اقتصادی کشور و همچنین گزارشی از اقدامات و فعالیت های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد و تنها راه برون رفت کشور از مشکلات را اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست./924/
ارسال نظرات