۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۲۳۹۴۴
فضل الله:

توقف پخش المنار نقض اصل آزادی بیان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت تاکید کرد که شبکه المنار رسانه مقاومت است و متوقف شدن پخش این شبکه نقض آشکار حقوق مردم در زمینه آزادی بیان است.
سيد علي فضل الله امام جمعه بيروت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در منطقه حاره حریک برگزار شد، به جایگاه عبادی ماه رجب و ویژگی های عظیم این ماه اشاره کرد و گفت: خداوند می خواهد بندگان با قلب صاف و خالی از کینه وارد این ماه رحمت شوند.

 

وی افزود: اختلافات داخلی سبب بروز مشکلات فراوانی شده و امیدواریم در این ماه شاهد کاهش اختلافات باشیم.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: ماه رجب ماه حرام است یعنی جنگ و درگیری در این ماه حرام و ممنوع بوده و باید این ماه نقطه شروعی برای استقرار امنیت در منطقه باشد. این ماه می تواند در خاموش کردن آتش فتنه منطقه سهم بسزایی داشته باشد.

 

امام جمعه بیروت در ادامه به موارد فساد در لبنان اشاره کرد: در کشور موارد متعددی است که با فساد گره خورده و این سلسله به پایان نرسیده است. عدم انتخاب رییس جمهور یکی از این مشکلات است که بر اختلافات می افزاید.

 

حجت الاسلام فضل الله متوقف شدن پخش شبکه المنار از سوی شرکت ماهواره ای نایل ست را محکوم کرد و گفت: شبکه المنار شبکه مقاومت است که جلوگیری از پخش آن نقض اصل آزادی بیان است. این شبکه اقدامات خود را در راستای مقابله با سیاست های رسانه های وابسته به رژیم صهیونیستی تنظیم می کند.


وی در پایان به مناسبت سالروز شهادت سید محمد باقر صدر و خواهر او بنت الهدی را تسلیت گفت و ادامه داد: ما باید از مکتب این شهید والامقاوم و ویژگی های  شخصیتی او درس گرفته و راه او را ادامه دهیم./1321/ب902/د

ارسال نظرات