۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۳۲۳۹۴۶
امام جمعه بندرعباس تأکید کرد؛

ضرورت تلاش مردم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در جامعه، تحقق اقتصاد مقاومتی را مستلزم تلاش و همت مردم و مسؤولان دانست.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه به شعار سال و تأکید رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخلی تضمین کننده رشد و توسعه کشور و مهارکننده تورم و بیکاری است.

 

وی در ادامه با تأکید بر تقویت روحیه جهادی مدیران و مسؤولان کشور تغییر نگاه برخی مدیران  و تفسیر و تفهیم صحیح اقتصاد مقاومتی را عاملی جهت سرعت بخشیدن به حرکت توسعه کشور دانست و بیان داشت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی مستلزم همت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 

آیت الله نعیم آبادی برنامه ریزی دقیق و اتحاد و همدلی را از دیگر عوامل در سرعت بخشیدن به دستیابی به اهداف نظام که همان توسعه همه جانبه و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی است اعلام کرد و افزود: مردم نیز می توانند با درک صحیح از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری با تبعیت از بیانات ایشان مسئولان کشور را در هرچه دقیق تر این برنامه یاری کنند.

 

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های خود با بیان اینکه بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای عبور از بحران های موجود و حل مشکلات مردم در درجه نخست نیازمند همدلی واتحا نمایندگان مجلس شورای اسلامی است ، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می بایست با همدلی و دوری از تک روی برای عملی کردن وعده هایشان در زمان انتخابات همت گمارند.

 

وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس دهم در خرداد ماه سال جاری تاکید کرد: منتخبان مردم باید توجه ویژه ای به معیشت، مهارگرانی، ایجاد اشتغال و همچنین استفاده صحیح از ظرفیت‌های کشور برای توسعه با تکیه بر توان داخلی داشته و علیرغم نظارت دولت را نیز در این امر مساعدت کنند.

 

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: این شهید بزرگوار با ایجاد روحیه برادری در میان ارتش و سپاه به عنوان یکی از نقاط قوت  نیرو های مسلح نقش تعین کننده ای را در دوران دفاع مقدس ایفا کرد.

 

آیت الله نعیم آبادی در ادامه اقدام منافقین را در به شهادت رساندن این مرد بزرگ را ظلمی بزرگ در حق مل ایران و همه آزادیخواهان جهان دانست و تصریح کرد: خفت و نابودی در انتظار تمام کسانی است که با خیانت به ارزش های نظام با ترور  سرمایه های ارزشمند این نظام همه مارا از چنین ظرفیت های عظیمی محروم ساختند./851/201/ب2

ارسال نظرات