۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۳۲۳۹۶۸
روحانی لبنانی:

مشکلات کشور ناشی از ویروس فساد سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ روحانی لبنانی از فساد سیاسی به عنوان مهمترین مشکل کشور یاد کرد و افزود که حل مشکلات مردم باید در صدر مسائل کشور باشد.
حجت الاسلام شيخ احمد قبلان

 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته به مشکلات متعدد سیاسی و اقتصادی لبنان اشاره کرد و گفت: ویروس فساد در تمام ادارات و موسسات دولتی کشور اشاعه یافته و لبنان را به مثابه جسمی بیمار و ناکارآمد تبدیل کرده است.

 

وی افزود: دولتی که رییس جمهور در راس هرم آن نباشد مانند جسم بی سری است که کارآیی ندارد. از سوی دیگر سیاستمداران و مسؤولان نیز تنها در اندیشه ثروت اندوزی بوده و مشکلات مردم را به کلی فراموش کرده اند.

 

این روحانی لبنانی خطاب به سیاستمداران و مسؤولان فاسد گفت: شما با همه چیز تجارت کردید، با زباله های انباشته شده، با گندم های سرطان زا، با شبکه اینترنت و برق کشور و اکنون در حال بازی کردن با سرنوشت مردم هستید. هر وعده ای که دادید خلاف آن عمل کردید و تمام سخنان شما کذب بود.

 

امام جمعه برج البراجنه تصریح کرد: کشور باید از فضای کشمکش طایفه ای و مذهبی خارج شود و تنها با اراده راستین از سوی دولت است که کشور رو به سامان یافتن گام برمی دارد. همکاری صادقانه و دلسوزانه همه طرف ها و احزاب سیاسی در آبادانی کشور شرط است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسؤولان کشور نباید مسایل مربوط به مردم را دستاویزی برای جریانات سیاسی و موضوع اقدامات طایفه گرایانه خود کنند. برطرف کردن مشکلات مردم در صدر همه مسایل کشور است./1321/ب902/د

ارسال نظرات