۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۳۲۳۹۸۰

انتقاد شدید آیت الله نابلسی از عدم واکنش به توهین رسانه سعودی به لبنان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد که اقدامات خصمانه سیاستمداران فاسد داخلی علیه مقاومت تأسف آور است.
آيت الله نابلسي

 


به گزراش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجمتع حضرت زهرا (س) برگزار شد، به مشکلات داخلی کشور اشاره کرد و گفت: نظام حاکم در لبنان بدترین روزهای خود را پشت سر می گذارد و آنچه به گوش می رسد تنها در مورد فساد مالی و سیاسی مسؤولان و عدم رسیدگی به مشکلات مردم است.

 

وی افزود: جای تاسف است که سیاستمداران فاسد، از مقاومت با یک رویکرد منفی و خصمانه سخن می گویند و حتی احترام خون هایی را که این محور شریف برای حفظ کرامت لبنان اهدا کرده، نگه نمی دارند.

 

آیت الله نابلسی تاکید کرد: مشکلات متعدد لبنان در زمنیه انباشت زباله ها، اینترنت غیر قانونی، توهین رسانه های سعودی به کشور، متوقف کردن پخش شبکه المنار و دیگر موارد بدون پیگیری مسؤولان امر رها شده و با توجه به این شرایط باید نگران آینده این کشور بود.

 

 این عالم لبنانی تصریح کرد: فساد در داخل کشور امری مبرز است اما کسی نمی تواند با مفسدان برخورد کند. یکی از مظاهر فساد سیاسی در کشور واکنش نشان ندادن به توهین رسانه های سعودی به لبنان است.

 

امام جمعه صیدا ادامه داد: اگر کشور را در دست مسؤولانی رها کنیم که تنها در اندیشه ثروت اندوزی هستند چیزی از لبنان باقی نخوهاند ماند اما با وجود این نعمت الهی یعنی مقاومت که خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می کند می توان کشور را از این بحران ها نجات داد./1321/ب902/د

ارسال نظرات