۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۳۲۳۹۸۱
روحانی اهل سنت لبنان:

صیدا پایگاه مشترک شیعه و سنی در دفاع از اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که صیدا همواره پایتخت مقاومت و رزمندگان مقاوم است.
صهيت الحبلي عضو جمعيت علماي مسلمان لبنان

 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در صیدای لبنان برگزار شد، گفت: تحرکات جدید که در زمینه حمایت از احمد الاسیر، شیخ فتنه زندانی در این روزها دیده می شود تنها برای روشن کردن آتش فتنه در صیدا است و مردم مسؤولان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.

 

وی افزود: این تحرکات در فضای بحرانی کنونی کشور، ماهی گرفتن از آب گل آلود است و دشمنان داخلی و خارجی این اقدامات را برای ناامن کردن کشور به ویژه اردوگاه عین الحلوة انجام می دهند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: صیدا همواره پایتخت مقاومت و رزمندگان مقاوم باقی خواهند ماند و خون شهیدانی چون شهید محمد الکبش ثابت کرد که این منطقه پایگاه مشترک شیعه و سنی و در دفاع از اسلام است.

 

شیخ حبلی ادامه داد: ما همواره در برابر جبهه گروه های تروریستی تکفیری به مقابله می پردازیم و معتقدیم که موضع گیری برخی سیاستمداران داخلی وابسته به بیگانگان، خطرش کمتر از داعش و جبهه النصره نیست.

 

وی در پایان اقدام شرکت مصری نایل ست در متوقف کردن پخش شبکه المنار را محکوم و خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای جنگ همه جانبه سیاسی و رسانه ای است که علیه محور مقاومت آغاز کرده اند اما مقاومت همانگونه که در میدان مبارزه پیروز بود در عرصه رسانه نیز موفق خواهد بود چرا که ندای مقاومت ندای حقیقت است و ندای حق خاموش کردنی نیست. /1321/ب902/د

ارسال نظرات