۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۱۵۵

انجام زیارت نیابتی حضرت معصومه از طریق پیامک

خبرگزاری رسا ـ علاقه‌مندان به زیارت حضرت معصومه (س) می‌توانند از طریق ارسال پیامک زیارت نیابتی خود را درخواست کنند.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خادمان بارگاه ملکوتی بانوی کرامت برای ارائه خدمات بیشتر به علاقه‌مندان خاندان عصمت و طهارت به نیابت از علاقه‌مندان، زائر حرم حضرت معصومه(س) می‌شوند.

 

برای این منظور علاقه‌مندان باید کلمه «زیارت نیابتی» را به سامانه پیامکی 30001122 ارسال کنند؛ البته در این پیامک غیر از کلمه «زیارت نیابتی» نباید هیچ کلمه دیگری نوشته شود تا خادمان به نیابت از فرد پیامک دهنده به قرائت زیارت‌نامه در کنار ضریح مطهر حضرت معصومه(س) بپردازند.


لازم به ذکر است، به‌وسیله این خدمت امکان گسترش صحن‌های معنوی حرم حضرت معصومه(س) فراهم‌شده و همچنین کسانی که برای آن‌ها امکان آمدن به قم و زیارت حضرت معصومه(س) را ندارند به‌وسیله این خدمت خادمان بانوی کریمه(س) می‌توانند از ثواب یک زیارت حضرت معصومه(س) و پاداش بهشت که برای زائران بانوی کریمه(س) معین‌شده است بهره‌مند شوند.

 

توجه به این نکته برای زائران بانوی کریمه(س) مهم است که بدانند زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) از ناحیه دو امام معصوم یعنی امام رضا(ع) و امام جواد(ع) تعلیم داده شده و این دو امام بزرگوار و امام صادق(ع) پاداش زیارت حضرت معصومه(س) را بهشت عنوان می‌کنند./968/د101/ی

ارسال نظرات