۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۲۴۳۰۹

شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

خبرگزاری رسا ـ جمع کثیری از شهرک نشینان صهیونیست امروز با پشتیبانی عناصر سرویس اطلاعات و پلیس صهیونیستی با یورش به صحن‌های مسجد الاقصی اقدام به تحریک نمازگزاران و خادمان مسجد کردند.
مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی 46 نفره از شهرک نشینان صهیونیست امروز به همراه عناصری از سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی و تحت حفاظ نیروهای پلیس این رژیم از ورودی المغاربه وارد مسجد الاقصی شدند.

 

در پی تلاش شهرک نشینان برای ادای آداب و آئین‌های تلمودی و تحریک خادمان مسجد فضای متشنجی بر صحن‌های مسجد الاقصی حاکم شد.

 

«فراس الدبس»، مسؤول اطلاع رسانی اداره اوقاف اسلامی قدس در این باره گفت: هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی شهرک نشینان به مشاجره لفظی بین خادمان و نمازگزاران مسجد با متجاوزان منجر شد و در حالی که شهرک‌نشینان درصدد برگزاری آداب تلمودی بودند، صدای تکبیر نمازگزاران بلند بود.

 

وی افزود: شهرک نشینان اقدام به تحریک خادمان مسجد کرده و در حال گشت زنی در صحن‌های مسجد با دوربین‌های خود از آنها فیلمبرداری می کردند و حتی به صورتی تحریک آمیز در مقابل درب القطانین نیز شروع به عکسبرداری‌های مشکوک کردند.

 

تعرض مکرر شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد میان مسلمانان و یهودیان در نهایت منجر به شعله‌ور شدن انتفاضه سوم فلسطین در حمایت از این مکان مقدس شد و طی شش ماهی که از این انتفاضه می‌گذرد، 209 فلسطینی به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر مجروح شده‌اند.

 

انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان این رژیم از اول اکتبر سال گذشته میلادی با اجرای عملیات شهادت‌طلبانه یک نوجوان فلسطینی آغاز شده و همچنان ادامه دارد./982/ب102/د

ارسال نظرات