۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۴۵۲۸

ماهنامه الکترونیکی «نوقلم» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین شماره ماهنامه الکترونیکی «نوقلم» از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبیلغات اسلامی منتشر شد.
ماهنامه الکترونيکي «نوقلم»

به گزارش خبرگزاری رسا، پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبیلغات اسلامی این استان پانزدهمین شماره ماهنامه الکترونیکی «نوقلم» را منتشر کرد.

 

فریبرز راهدان، رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان اظهار داشت: نشریه الکترونیکی «نوقلم»، مسیری برای ورود طلاب به حوزه تبلیغ مکتوب است که می‌تواند در تقویت بنیان‌های پژوهشی و توسعه و ارتقای مهارت‌های نوشتاری آنها مؤثر باشد.

 

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان بیان کرد: «مهریه از دیدگاه فقه و حقوق»، «ساختارشناسی دین در جوامع بشری»، «موسیقی و افسردگی سالمندان»، «آثار تربیتی فردی توسل به اهل بیت(علیهم السلام) در رشد اخلاقی و معنوی»، «ضرورت اخلاق و تهذیب نفس با نظر به کتاب شرح چهل حدیث» عناوین مقالات شماره 15 نشریه الکترونیکی «نوقلم» است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: هدف اصلی این نشریه الکترونیکی، شناسایی، تربیت و تقویت طلاب مستعدی است که در ابتدای مسیر تبلیغ مکتوب قرار دارند که زمینه و بستر مناسب برای ورود آنها به دنیای نویسندگی فراهم شده است./998/د102/ی

.برای مطالعه شماره 15 نشریه الکترونیکی نوقلم اینجا کلیک کنید

منبع: پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان

ارسال نظرات