۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۷۷۲

نتانیاهو بر لزوم ساخت دیوار در مرزهای مصر تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اگر ما در مرزهای فلسطین اشغالی با مصر دیوار نسازیم، هزاران نفر از عناصر داعش در سینا و صدها نفر از مهاجران غیر قانونی آفریقایی وارد منطقه نقب در فلسطین اشغالی می شوند.
نتانياهو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در جریان سخنرانی خود در کنفرانس نقب درباره اوضاع امنیتی منطقه جنوبی فلسطین اشغالی گفت: در نقب اراضی زیادی واقع شده است که ما باید از آنها دفاع و حمایت کنیم و از همین رو، اقدام به احداث دیوار در مرزهای فلسطین اشغالی با مصر کرده ایم.

 

نتانیاهو در ادامه خطاب به حاضران گفت که «تصور کنید اگر ما این دیوار را نمی ساختیم چه اتفاقی می افتاد؟ آن وقت می دیدیم که هزاران نفر از عناصر داعش درصدد ورود به نقب بر می آیند و صدها نفر از مهاجران آفریقایی برای کار کردن به صورت غیر قانونی وارد اسرائیل می شوند» اما این دیوار جلوی این کارها را گرفته است.

 

همچنین نتانیاهو روز گذشته در جریان بازدید از مانور ارتش صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان خاطر نشان کرد که ما زمانی که لازم باشد حتی در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی هم وارد عمل می شویم و در همین راستا، برای جلوگیری از رسیدن سلاح های مخل توازن به دست جنبش حزب الله دهها حمله علیه محموله های تسلیحاتی این جنبش انجام داده ایم.

 

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی همچنین به صورت برنامه ریزی شده در جبهه های دیگری هم فعالیت می کند؛ چرا که هیچ راه دیگری برای رفع خطر متوجه این رژیم وجود ندارد./994/ب102/د

ارسال نظرات