۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۲۵۰۱۲
امام جمعه پاکدشت:

شیعیان نمی‌گذارند حرم اهل بیت مورد اهانت قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاکدشت ضمن تحسین شهدای ارتش که بدون یک قدم عقب نشینی صدها تکفیری را به درک واصل کردند، گفت: شیعیان نمی گذارند حضرت زینب(س) مورد اهانت امویان زمان قرار گیرد.
حجت الاسلام حسن لزومي شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت حجت الاسلام حسن لزومي شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت حجت الاسلام حسن لزومي شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر شهید گرانقدر محسن قوطاسلو ظهر امروز در مراسم باشکوهی در شهر شهید پرور پاکدشت تشییع شد.

 

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در این مراسم ضمن تسلیت به عموم شیعیان، رهبر معظم انقلاب، بسیجیان و تیپ 65 نوهد ارتش، گفت: شهید محسن قوطاسلو برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) بسیار بی تابی می کرد.

 

وی افزود: شیعیان نمی گذارند حضرت زینب(س) مورد اهانت امویان زمان قرار گیرد.

 

به گفته امام جمعه پاکدشت این شهید که هنگام شهادت 25 سال سن داشت، قرار بود بعد از بازگشت از مأموریت لباس دامادی بر تن کند.

 

نماینده ولی فقیه در پاکدشت با ارسال درود بر این رزمندگان با غیرتی که صدها تکفیری را به درک رساندند، تصریح کرد: شهید قوطاسلو و همرزمانش حاضر به یک قدم عقب نشینی هم نشدند.

 

شایان ذکر است به وصیت شهید، پیکر پاکش در مزار شهدای مدافع حرم واقع در قطعه 50 بهشت زهرا تهران خاکسپاری شد.

 

گفتنی است پیکر این شهید بزرگوار مجروح بود که امام جمعه پاکدشت خواستار تعجیل در تدفین و اذیت نشدن پیکر شهید شد.

 

لازم به ذکر است مراسم یادبودی امشب پنج شنبه  25فروردین ماه در مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک شهید نامجو شهرستان پاکدشت برگزار می شود./804/202/ب1

ارسال نظرات