۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۲۵۰۶۱
فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان:

کینه توزی عربستان علیه مقاومت علنی شده است

خبرگزاری رسا ـ فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از مقاومت از سوی دولت لبنان تاکید کرد.
فراکسيون وفاداري به مقاومت در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، پس از جلسه دوره ای خود که امروز برگزار شد، بر لزوم حمایت هر چه بیشتر دولت از مقاومت در این کشور تاکید کرد.

 

اعضای این فراکسیون تصریح کردند: لبنان تنها سنگری است که ملت می تواند در سایه آن در برابر تهدیدهای دشمن صهیونیستی و تکفیری ایستادگی کند. خط مشی مقاومت که همراه با استقامت و اخلاص است، حامی و مدافع کشور و ملت ما بوده و هیچ تهدیدی نمی تواند در اراده پولادین مردان مقاوم سستی ایجاد کند.

 

این فراکسیون ادامه داد: اقدام شرکت های ماهواره ای نایل ست و عرب ست بر متوقف کردن پخش شبکه المنار یک اقدام ظالمانه و مخالف قانون بوده و با تمام شعارهای دموکراسی در تضاد است. این اقدام نشانگر میزان دشمنی رژیم سعودی با مقاومت به شمار می آید.

 

فراکسیون وفاداری به مقاومت بر موضع گیری خود علیه سیاست های اشتباه عربستان سعودی تاکید و بیان کرد: دولت لبنان باید به وظایف خود عمل کرده و چارچوب آزادی بیان را در کشور حفظ کند.

 

این فراکسیون همچنین در پایان، اعمال فشار عربستان سعودی بر نشست های سران کشورهای اسلامی برای مخدوش کردن وجهه مقاومت را محکوم و اعلام کرد: مقاومت جزء اساسی کشورهای منطقه است و تهمت به حزب الله نشان از کینه توزی دشمنان مقاومت است./1321/ب902/د

ارسال نظرات