۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۵۱۲۳

آیت الله قبلان بر لزوم هوشیاری نهادهای امنیتی در مناطق مرزی تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان دولت شریف را دولتی دانست که خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.
شيخ قبلان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد قدس بیروت برگزار شد، گفت: حمایت از ارتش به عنوان نهادی که از کشور در برابر دشمن تکفیری و صهیونیستی دفاع می کند، یک وظیفه همگانی است.

 

وی افزود: اقدام جدی برای حفظ وطن در برابر فتنه ها و حمایت از استقرار امنیت داخلی بر همگان به ویژه مسؤولان واجب است. ساختن آینده ای روشن برای ملت با وجود بحران های اجتماعی و اقتصادی و به کار گیری سیاست های اشتباه امکان پذیر نخواهد بود.

 

این عالم لبنانی تاکید کرد: لبنان به یک نظام اصلاحی بزرگ نیازمند است که بتوان با آن به مبارزه با فساد سیاسی و اداری و رشوه و هدر دادن اموال عمومی پرداخت.

 

آیت الله قبلان تصریح کرد: دولت شرافتمندانه دولتی است که خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد. برای برون رفت از بحران سیاسی کشور و از سرگیری فعالیت موسسات و ادارات دولتی و خدمت رسانی به مردم باید خلا نبود رییس جمهور رفع شود.

 

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در پایان خاطر نشان کرد: کشور ما همواره مورد آماج تهدیدهای دشمن تکفیری و صهیونیستی است که این مساله اقدامات لازم در زمینه تامین امنیت مرزها و حمایت از نهادهای نظامی امنیتی را می طلبد. /1321/ب902/د

ارسال نظرات