۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۳۲۵۱۲۴
آیت الله نابلسی:

نشست سران اسلامی حامی پروژه‎های استعمارگران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد که نشست سران اسلامی از مسیر وظایف خود منحرف شده و به دشمنان مقاومت کمک می کند.
آيت الله نابلسي امام جمعه صيداي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به نشست سران کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این نشست تنها موجب گمراهی امت اسلامی می شود. نشست سران کشورهای اسلامی به دنبال اجرایی کردن خواسته استعمارگران بوده و حامی پروژه های تقسیمی دیکته شده از سوی کشورهای بیگانه است.

 

وی ادامه داد: این نشست به جای بررسی مشکلات و فتنه هایی که دامنگیر جهان اسلام شده، سعی دارد با تمسک به بهانه مبارزه با تروریسم، نقشه های دشمنان اسلام را در منطقه پیاده کرده تا جبهه دشمنان مقاومت را تقویت کنند؛ مقاومتی که از شرافت عرب و جهان اسلام با مبارزه علیه رژیم صهیونیستی دفاع کرده است.

 

امام جمعه صیدای لبنان اظهار داشت: پیش از این هر گروهی که می خواست با رژیم صهیونیستی مبارزه کند در یک محاصره ای قرار گرفته و طرد می شد اما در حال حاضر کشورهایی که از احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین سخن بگویند در محاصره قرار گرفته و علیه آنها اقدام می شود.
 
این عالم لبنانی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه دفاع از فلسطین یک اولویت است و ایران کشوری است که همواره حامی مستضعفان از جمله مردم مظلوم فلسطین بوده است. حزب الله نیز جنبشی است که در مسیر آزاد سازی فلسطین و قدس شریف حرکت می کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات