۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۳۲۵۱۳۵

نماینده آیت الله سیستانی در اروپا خواستار ترویج ولایت پذیری شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت پیروی از ائمه اطهار (ع) تاکید کرد و خواستار ترویج ولایت پذیری در جامعه شد.
حجت الاسلام سيد مرتضي کشميري نماينده حضرت آيت الله سيستاني در اروپا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا،  با تعدادی از شیعیان پاکستان مقیم کانادا دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار با اشاره به نعمت‎های الهی برای بندگانش خاطرنشان کرد: خداوند نعمت‎های بسیاری مانند امنیت و آسایش را که در برخی از کشورها مانند عراق در سطح پایین‎تری قرار دارد، برای مردم ارزانی داشته است.


وی افزود: یکی از بهترین‎های نعمت‎های خداوند برای بندگانش ولایت ائمه اطهار (ع) است بنابراین هر خانواده‎ای باید بذر ولایت در جان فرزندانشان کاشته و شعائر اسلامی را در هر مناسبتی احیا کنند.


حجت الاسلام کشمیری همچنین از مدرسه اهل بیت (ع) در شهر اوتاوا کانادا بازدید و 
به استادان و مسؤولان مدرسه اهل بیت (ع) توصیه کرد که کیفیت تعامل با دانش آموزان را بالا ببرند و با خانواده‎های آنان نیز ارتباط داشته باشند.


وی همچنین در دیدار با گروهی از شیعیان لبنان در مسجد امام علی (ع) در شهر اوتاوا در کانادا دیدار و با اشاره به زندگانی ابوذر غفاری (ع) گفت: ابوذر (ع) با توجه به انحرافات و مشکلات مختلف توانست در زمان خود بذر ولایت پذیری را منطقه شام بکارد و با انحراف و منکرات مبارزه کند./994/ب902/د

ارسال نظرات