۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۲۷۶
جبهه عمل اسلامی لبنان:

سازمان همکاری اسلامی باید در مسیر آزادی قدس گام بردارد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که انتظار جهان اسلام از اجلاس ترکیه رفع مشکلات بود نه اینکه بر عمق بحران های موجود بیفزاید.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام سران کشورهای اسلامی در اجلاس ترکیه به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: آنچه در این اجلاس شاهد بودیم ایجاد انحراف در مسیر صحیح مبارزه با رژیم صهیونیستی به سمت دشمنی با محور مقاومت است.

 

در این بیانیه آمده است: موضع گیری سران کشورهای عربی در این اجلاس ناامید کننده بود و تروریستی خواندن حزب الله در این اجلاس یک اقدام سیاسی از پیش طراحی شده از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای دشمنی با محور شریف مقاومت است.

 

این جبهه تاکید کرد: محور مقاومت محوری است که با تمام توطئه گری های دشمنان اسلام و امت اسلامی مقابله می کند و نمی گذارد فتنه افروزی استعمارگران در منطقه به نتیجه برسد. امنیت داخلی کشورها منوط به اقدامات ارزنده محور مقاومت در منطقه است.

 

این جبهه تصریح کرد: همکاری اسلامی باید در مسیر همکاری برای آزادی قدس شریف و یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین باشد و از انتفاضه سوم جوانان مقاوم فلسطینی حمایت کند. انتظار جهان  اسلام از این نشست چیزی به جز مبارزه با کسانی که سرمایه کشورهای منطقه را به غارت می برند، نیست.

 

در پایان این بیانیه آمده است: ما بار دیگر از سران کشورهای اسلامی منطقه می خواهیم که به جای تعمیق بحران های موجود، راه حلی برای رفع مشکلات و برچیده شدن بستر فتنه در منطقه پیدا کنند و در برابر خواسته های کشورهای حامی صهیونیسم سر تسلیم فرود نیاورند./1321/ب902/د

ارسال نظرات