۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۳۲۵۳۳۴

تبادل اساتید خواهر میان حوزه علمیه خواهران نجف و جامعة الزهرا

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خواهران نجف خواستار تبادل و اعزام اساتید خواهر جامعة الزهرا(س) به حوزه‌های علمیه خواهران کشور عراق شد.
جامعة الزهرا(س)

نیره السادات طبا، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بازدید «ودیان الخفاجی» از جامعة الزهرا(س) گفت: این استاد حوزه علمیه خواهران نجف خواستار تبادل و اعزام اساتید خواهر جامعة الزهرا(س) به کشور عراق برای تدریس دروس حوزوی شده است.

 

وی افزود: با توجه به سابقه و تجربیات موفق جامعه الزهرا(س) در زمینه تربیت دینی خواهران در سطح ایران و جهان، حوزه علمیه خواهران نجف خواستار اعزام اساتید خواهر جامعة الزهرا(س) به این مرکز حوزوی در راستای انتقال تجربیات و آموزش‌های علمی شده است.


مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة الزهرا(س) با بیان این‌که جامعة الزهرا(س) آماده هرگونه همکاری با مراکز حوزوی در داخل و خارج از کشور به خصوص کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: ودیان الخفاجی از پژوهشگاه، واحد پاسخ به سوالات و شبهات دینی و سایر نهادهای علمی جامعة الزهرا(س) بازدید کرد.


خانم طبا ادامه داد: در بازدیدهایی که توسط دانشجویان و محصلان سایر کشورها حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی از جامعة الزهرا(س) شده است همه بازدیدکنندگان، وضعیت علمی جامعة الزهرا(س) را مورد ستایش قرار داده و بیشتر آن‌ها تمایل داشتند که در جامعة الزهرا(س) تحصیلات خود را ادامه داده و در خصوص ملت ایران و وضعیت علمی طلاب خواهر و فرهنگ ناب تشییع مطالعه و تحقیق کنند.


وی افزود: جامعة الزهرا(س) یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی حوزوی خواهران در سطح کشور است که طلاب خواهر از بیش از 59 کشور جهان در این مرکز مشغول فراگیری علوم دینی هستند و اگر بگوییم جامعة الزهرا(س) یکی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و دانشگاهی خواهران در سطح جهان اسلام است گزاف نگفته‌ایم.


مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة الزهرا(س) یادآور شد: این مرکز حوزوی همه‌ساله در ایام مختلف سال با برگزاری آزمون از میان خواهران ایرانی و غیر ایرانی در سطوح مختلف تحصیلی طلبه پذیرش کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش طلبه در این مرکز وجود ندارد و خواهران علاقه‌مند ایرانی و غیر ایرانی پس از گذراندن آزمون‌های ورودی و موفقیت در آن می‌توانند در این مرکز حوزوی مشغول به تحصیل شوند./968/ت302/ی

ارسال نظرات