۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۲۵۴۰۰
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد:

تقویت روحیه انقلابی مهم ترین راه خنثی کردن دسیسه های دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با تأکید بر ضرورت فکر و تقویت روحیه انقلابی در حوزه های علمیه، گفت: این امر در خنثی سازی دسیسه دشمن و مقابله با هجمه های فرهنگی نقش بسزایی دارد، چرا که حوزه های علمیه در هدایت جامعه و افکار عمومی نقش بسزایی دارند.
مقابله با تهاجم فرهنگي فرنگي

حجت الاسلام ابراهیم یارمحمدی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه های گوناگون راه کار و چراغ هدایت است.

 

وی با بیان این که از انتظارات رهبر معظم انقلاب از حوزه های علمیه این است که نیازهای روز جامعه را جوابگو باشند، افزود: جایگاه و نقش حوزه های علمیه در هدایت جامعه بی بدیل است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان رسالت سنگین حوزه های علمیه در جامعه عنوان داشت: با توجه به هجمه های دشمن درزمینه های گوناگون و مخالفت با نظام باید نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار بود.

 

وی با بیان این که حوزه های علمیه در زمینه هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمن نقش بسزایی دارند، اظهار داشت: حوزه های ماه باید زمینه این هوشیاری و راه های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و توطئه های آنان را در جامعه و بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد هدف دشمن در طرح دسیسه های گوناگون را ضربه زدن به انقلاب و نظام دانست و افزود: امروز حوزه های علمیه در راستای تداوم انقلاب نقش بسزایی دارند.

 

وی در ادامه با بیان این که حوزه های علمیه برای برآورده شدن انتظارات رهبر معظم انقلاب فعالیت های فراوانی انجام داده اند، عنوان داشت: راه اندازی رشته های تخصصی کلام اسلامی، فلسفه، تاریخ و مهدویت از جمله اقداماتی است که حوزه های علمیه برای پاسخگویی به شبهات دینی و سؤوالات جوانان انجام داده اند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با تأکید بر ضرورت تقویت فکر و روحیه انقلابی در حوزه های علمیه بیان کرد: این امر از مهم ترین عوامل ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی غرب و خنثی کردن دسیسه های دشمن است.  

 

وی در ادامه از راهکارهای تقویت روحیه انقلابی در حوزه های علمیه را آشنا کردن طلاب و جدید با اهداف و آرمان های انقلاب دانست.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای تقویت روحیه انقلابی باید از حضور اساتید برجسته حوزه که دوران انقلاب را درک کرده اند، در مدارس علمیه بهره مند شد.

 

وی پایان عنوان داشت: بازگو کردن دوران انقلاب برای طلاب و ارائه کتاب هایی در این زمینه می تواند از دیگر راه های تقویت روحیه انقلابی بین طلاب باشد./9459/302/ب1

ارسال نظرات