۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۲۵۴۲۹

سومین جشنواره «امام سجاد» در کربلا برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کمیته مقدماتی سومین جشنواره بین‌المللی امام سجاد(ع) با عنوان «تراتیل سجادیه» در کربلای معلی از تعدادی مؤسسات خیریه اروپا برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورده است.
جشنواره

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه»، ماه محرم‌الحرام(مهرماه) در کربلای معلی برگزار می‌شود و شخصیت‌های دینی و فرهنگی از فرقه‌ها، طوایف، قومیت‌ها، مذاهب و ادیان در آن حضور خواهند یافت.

 

«سیدجمال‌الدین شهرستانی»، رییس کمیته مقدماتی سومین دوره جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه»، از آمادگی برای برگزاری این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: در این دوره، شاهد حضور شخصیت‌های جهانی از فرقه‌ها و مذاهب مختلف به‌منظور تکمیل طرح بین‌المللی‌کردن بندهای رساله حقوق امام سجاد(ع) به‌عنوان برترین رساله انسانی در زمینه حقوق بشر خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: شیخ «عبدالمهدی الکربلایی»، متولی شرعی آستان مقدس حسینی بر ضرورت تسریع در روند آماده‌سازی این جشنواره که در ماه محرم آینده برگزار می‌شود، تأکید کرد.

 

شهرستانی اضافه کرد: شیخ الکربلایی همچنین دستوراتی در زمینه تعامل با مؤسسات بشردوستانه جهان به‌منظور آشنایی بیشتر آن‌ها با رساله بشردوستانه اهل بیت(ع) به‌ویژه رساله حقوق امام سجاد(ع) صادر کرده‌اند.

 

وی تأکید کرد: کمیته مقدماتی جشنواره دعوت‌نامه‌هایی رسمی برای تعدادی از مؤسسات بشردوستانه اروپا ارسال کرده و پیام‌های مثبتی از آمادگی این مؤسسات برای حضور در کربلا و مشارکت در این جشنواره دریافت کرده است./982/ب102/د

ارسال نظرات