۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۲۵۴۶۶
نماینده پارلمان لبنان:

اجلاس سران اسلامی مجددا بر طبل دشمنی با مقاومت کوبید

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان تاکید کرد که برخی مقامات سیاسی در جهان عرب سعی می کنند به تروریسم وجهه اسلامی بدهند.
محمد رعد، رييس فراکسيون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، نماینده پارلمان لبنان و رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان در مراسم یادبودی که حزب الله در شهر "کفر ملکی" برگزار شد، گفت: برخی مقامات سیاسی در جهان عرب سعی می کنند به تروریسم وجهه اسلامی بدهند.

 

وی افزود: سران برخی کشورهای عربی با حمایت مالی و تسلحیاتی از گروه های تروریستی و تکفیری، بستر نفوذ این جنایتکاران را در کشورهای منطقه فراهم کرده است. اهل سنت در مصر و الجزایر و تونس و مغرب و دیگر کشورهای عربی هیچ گاه حامی جریان تکفیری تروریستی نبوده اند.

 

محمد رعد تاکید کرد: مکتب افراط گرایی و تروریستی مکتبی است که ارتباطی با اهل سنت ندارد. کینه توزی این گروه های تروریستی تکفیری در حقیقت علیه مقاومت بوده و مقاومت با کسانی که این گروه ها را حمایت می کنند، و در پنهان و آشکار با رژیم صهیونیستی مقابله می کند.

 

نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: کشورهای عربی حامی تروریسم در منطقه با اعمال فشار بر نشست سران کشورهای عربی سعی کردند مجددا بر طبل دشمنی خود با مقاومت بکوبند. اجلاس سران اسلامی تنها در زمینه محکوم کردن ایران مبنی بر دخالت در امور کشورهای عربی همکاری داشتند./1321/ب903/د

ارسال نظرات