۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۲۵۶۱۸
نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت:

تشویق جوانان به تشکیل خانواده سبب احساس امنیت در جامعه می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پاکدشت تشویق جوانان به مقوله تشکیل خانواده همچنین فرهنگ سازی از سوی سازمان ها و دستگاه های فرهنگی کشور را سبب برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه دانست و گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در گرو توجه به ارزش های اسلامی در جامعه است.
حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه پاكدشت

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن لزومی نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت، تقویت باورهای دینی و اعتقادی را موجب نهادینه شدن فرهنگ اسلامی در جامعه دانست و بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید شکاف ها و نقاط آسیب پذیر فرهنگی را در مناطق مختلف شهرستان با دقت هر چه تمام رصد و برای رفع آن با برنامه ریزی اقدام کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت اظهار کرد: تشویق جوانان به مقوله تشکیل خانواده و همچنین فرهنگ سازی از سوی سازمان ها و دستگاه های فرهنگی کشور موجب برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه می شود چرا که کاهش آسیب های اجتماعی در گرو توجه به ارزش های اسلامی در جامعه است.

 

سلمان آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در ادامه این نشست، نقش تأثیرگذار جلسات شورای فرهنگ عمومی در پیشرفت فرهنگ عمومی شهروندان و ارتقای سطح فرهنگ و کاهش جرایم را انکار ناپذیر دانست و خاطر نشان کرد: می توان با دفاع از ارزش های ملی، ارتقای سطح آگاهی شهروندان، برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، افزایش تقوا و الگوهای رفتاری صحیح در خانواده و جامعه با آسیب های اجتماعی مقابله کرد.

 

آدینه وند ادامه داد: اقدامات فرهنگی‌ و اجتماعی‌ برای‌ رعایت‌ قوانین‌ و مقررات از سوی شهروندان با برنامه ریزی دقیق در حوزه های مختلف از سوی پلیس، پیش بینی شده است./804/102/ب1

ارسال نظرات