۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۳۲۵۶۶۰

عضو ارشد حزب الله بر لزوم انتخاب رییس جمهور مستقل از غرب تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد که رییس جمهور لبنان باید کاملا مستقل از غرب و شرق بوده و قدر مقاومت اسلامی را به خوبی بداند.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب در حسینیه امام خمینی(ره) بعلبک برگزار شد، امروزه در جهانی هستیم که عقلانیت خود را به دلیل پیروی از شهوت ها و خواسته های نادرست از دست داده است. حاکمان مدعی حمایت از دموکراسی تنها به فکر حفظ منافع و دارایی خود در آمریکا و اروپا هستند.

 

وی افزود: از سوی دیگر رییس جمهور فرانسه در سالروز استقلال سوریه مورد استقبال اعراب قرار گرفته و از کمک های مالی خود در سال های آینده به آوارگان سخن می گوید. استقبال اعراب از این سخنان تأسف آور است.

 

حجت الاسلام یزبک تصریح کرد: غرب از گروه های وحشی که به راه انداخته اند، به وحشت افتاده و از بازگشت این پدیده که برای ما ساخته بود به شدت هراسان است. خداوند از همه آنان انتقام خواهد گرفت و حق مطمئنا به پیروزی می رسد.

 

عضو ارشد حزب الله بر لزوم وحدت ملت لبنان تأکید کرد و ادامه داد: عزت برای لبنان با وحدت و موفقیت حاصل می شود، نه انتخاب رییس جمهور بر اساس خرید و فروش آرا و تشکر از هبه تسلیحاتی که هیچگاه اهدا نشد.

 

وی خاطرنشان ساخت: لبنان به رییس جمهوری نیاز دارد که بتواند مسؤولیت های خود را به صورت مستقل و به دور از دیدگاه های غرب و شرق و حتی کشورهای عربی منطقه انجام دهد و مقاومت اسلامی را طلا بداند نه چوب.

 

حجت الاسلام یزبک تأکید کرد که لبنانی ها توانایی انتخاب شخصیتی قوی برای ریاست کشور را داشته و نیازی به آمریکا و فرانسه و غرب و شرق ندارند./980/ب902/د

ارسال نظرات