۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۳۲۵۷۳۳
آغاز بیست و ششمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید؛

روحانی وارد سمنان شد/ برنامه‌های دولت برای توسعه استان

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور صبح امروز با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی استان وارد ایستگاه راه آهن شهر سمنان شد.
رييس جمهور در بدو ورود به سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری صبح سه شنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی استان وارد ایستگاه راه آهن شهر سمنان شد.
 

دیدار عمومی با مردم، دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران و جلسه شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه‌های سفر یکروزه دکتر روحانی به این استان است.

رییس‌ جمهوری، سمنان را استانی مقاوم و دلاور و همچنین مردم‌ آن را متدین، غیور و سخت‌کوش توصیف کرد و گفت: بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی در سال جدید را از این استان شروع می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در ایستگاه راه‌آهن شهر سمنان افزود: سمنان باوجود مشکلاتی که با آنها مواجه است، دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای زیادی است که در این سفر ضمن شنیدن نظرات فرهیختگان و صاحب‌نظران این استان، برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای توسعه سمنان اعلام خواهد شد.

رییس‌ جمهوری ابراز امیدواری کرد: این سفر منشأ خیر و برکت برای مردم عزیز این استان باشد. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات