۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۲۵۸۲۸
23 اردیبهشت‌ماه؛

همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود

خبرکزاری رسا ـ دبیر اجرایی همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی از برگزاری همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: هدف از برگزاری همایش بررسی نقش محبت الهی و رابطه حبی با پروردگار در سبک زندگی افراد است.
حجت‌الاسلام محسن رباني

حجت‌الاسلام محسن ربانی، دبیر اجرایی همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری این همایش در آینده ای نزدیک، گفت: این همایش به همت مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان آران و بیدگل و با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منطقه کاشان و مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) آران و بیدگل برگزار می‌شود.

 

وی اظهار داشت: همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی در دو بخش فراخوان مقاله با بیش از چهل عنوان و ایراد سخنرانی از سوی شخصیت های برجسته در تاریخ 23 اردیبهشت ماه 95 مصادف با پنجم شعبان المعظم، سالروز میلاد باسعادت امام زین العابدین(ع) برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی هدف از برگزاری همایش را بررسی نقش محبت الهی و رابطه حبی با پروردگار در سبک زندگی افراد برشمرد و ادامه داد: این همایش در چهار محور محبت الهی و زندگی فردی، محبت الهی و زندگی اجتماعی، محبت الهی و زندگی عبادی و محبت الهی و زندگی اخلاقی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ربانی ضرورت برگزاری همایش را پر کردن خلأ معنوی جامعه و مقابله با افراد سودجویی که تلاش دارند با ارائه عرفان های کاذب فطرت پاک و الهی جوانان را به انحراف بکشند، دانست و خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای برتر و بصیرت افزایی در جامعه نیاز امروز است که در این همایش به آن پرداخته می‌شود.

 

وی با اشاره به نحوه بررسی مقالات، گفت: نحوه بررسی به این صورت است که مقالات پس از دریافت به هیأت ارزیاب معرفی‌شده از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه منطقه کاشان ارائه می‌شود و پس از ارزیابی، مقالات برتر در روز برگزاری همایش معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

دبیر اجرایی همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی تصریح کرد: برای هر چه بهتر و پربارتر برگزار شدن همایش و با توجه به ضرورت ارائه الگوهای مناسب همچنین گفت‌وگوهایی با افراد شاخص و صاحب نظر از جمله آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و همچنین حجت الاسلام محمدهادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور صورت گرفت.

 

وی در پایان با بیان این‌که همایش محبت الهی و سبک زندگی اسلامی برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، افزود: این همایش در 23 اردیبهشت ماه جاری در آران و بیدگل برگزار خواهد شد./907/302/ب

ارسال نظرات