۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۲۶۰۰۲

واکنش انقلابیان بحرین به تهدید آل‎خلیفه

خبرگزاری رسا ـ احزاب سیاسی و انقلابی بحرین با واکنش به تهدیدهای مسؤولان آل خلیفه در سرکوب انقلاب مردمی تاکید کردند که تا تحقق خواسته‌های مردمی دست از تلاش بر نخواهند داشت.
گروه هاي ملي دموکراتيک مخالف بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب سیاسی و انقلابی بحرین با واکنش به تهدید مسؤولان آل خلیفه در سرکوب مخالفان، بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات و اقدام‌های انقلابیان تاکید کردند.


جمعیت‌های معارض بحرینی با تاکید بر مسالمت آمیز بودن شیوه و گزینه استراتژی در پیش گرفته شده افزودند که این دو رکن نماد الگوی صحیحی است که برای تحقق مطالبه‌های قانونی و مشروع مردم بحرین در برقراری آزادی، دموکراسی، عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه ثروت، مبارزه با تبعیض نژادی و فساد و نیز تشکیل حکومت مردم سالاری از سوی انقلابیان انتخاب شده است.


انقلابیان با اشاره به موضع شفاف خود در نفی خشونت و تروریسم افزودند: خشونت و تروریسم به هر شیوه ای محکوم است زیرا تنها نابودی کشور و ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی را به همراه دارد، از این رو اقدام افرادی که با دامن زدن به استمرار بحران سیاسی کشور به دنبال تحقق منافع شخصی خود به نام مردم بحرین هستند را به شدت محکوم می‌کنیم.


نیروهای مخالف نظام آل خلیفه خاطر نشان کردند: مردم بحرین خواستار برقراری ثبات اجتماعی و امنیت داخلی هستند و این مهم تنها با وحدت ملی و حل سیاسی بحران‌های داخلی امکان پذیر است. آزادی عمل سیاسی در بحرین ضرورتی اجتناب ناپذیر است که به برقراری آرامش و ریشه‌کن شدن تنش‌ها کمک شایانی می‌کند.


احزاب سیاسی بحرین با بیان آنکه برخی با متهم ساختن انقلابیان درصدد توجیه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بحرین هستند تصریح کردند که ترویج سیاست خشونت مذهبی به معنای دمیدن در آتش اختلاف‌های داخلی است که تنها شرایط امنیتی کشور را بحرانی کرده و تنش‌ها را افزایش می‌دهد.


انقلابیان بحرینی در پایان تاکید کردند که مصلحت ملی همگان را به خویشتن‌داری و حل مشکلات از طریق پذیرش مسؤولیت ملی و دوری از سیاست ایجاد بحران امکان پذیر است و رسانه‌های حامی حکومت نیز باید از دامن زدن به مسائل اختلافی که منجر به تشدید بحران در کشور می‌شود، به شدت پرهیز کنند./981/ب902/د

ارسال نظرات