۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۲۶۰۱۲

توزیع 6 هزار گل میان زائران حرم مطهر علوی

خبرگزاری رسا ـ آستان مقدس علوی در سالروز ولادت امام علی(ع) آماده پذیرایی از مشتاقان و عاشقان اهل بیت (ع) است.
گل آرايي حرم امام علي(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، ده ها هزاران تن از عاشقان امیرمومنان علی(ع) از شهرها و کشورهای مختلف برای زیارت امام علی (ع) در سالروز ولادت این امام همام به نجف اشرف آمدند.


آستان مقدس علوی نیز به همین مناسبت مراسم‎های ویژه‎ای را برای زائران حرم امام علی (ع) در نظر گرفته است.


توزیع گل در بین زائران حرم امام علی (ع)


صحن امیر المومنین علی (ع) به مناسبت ولادت با سعادت امام اول شیعیان با گل‎های مختلف تزئین شد.


محمد الجبان، مسؤول خدمات آستان مقدس علوی برای تزئین صحن‎ و رواق‎های حرم امام علی (ع) از هزاران گل با شکل، رنگ و بوهای مختلف استفاده است.


وی افزود: در روز ولادت امیر المومنین (ع) بیش از 6هزار گل با اشکال گوناگون در بین زائران توزیع خواهد شد.


مسؤول خدمات آستان مقدس علوی تصریح کرد: ده‌ها پرچم سفید و سبز منقش به نام مبارک امام علی(ع) در بخش‌های مختلف حرم آن حضرت برافراشته شده است.


برگزاری مسابقه اینترنتی امام علی (ع)


همچنین آستان مقدس علوی در آستانه سالروز میلاد امام علی(ع)، مسابقه‌ای اینترنتی با عنوان «مسابقه علوی» برگزار کرده است. این مسابقه به همت واحد مجازی وابسته به بخش اطلاع‌رسانی آستان مقدس امام علی(ع) از روز دوشنبه، 30 فروردین‌ماه، آغاز شده و تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.


اعضای شعبه اینترنت آستان مقدس علوی برای سهولت مشارکت علاقه‌مندان در این مسابقات بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این آستان بخش ویژه‌ای به آدرس
http://www.imamali.net/welada/comp ایجاد کرده‌اند که افراد با مراجعه به آن و درج اطلاعات شخصی خود می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.


علی زوین، رییس بخش اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی در این باره گفت: در پایان این مسابقه به سه نفر برتر جوایز متنوع و ارزشمندی اهدا خواهد شد.


وی افزود: تمامی افراد و علاقه‌مندان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و به سه نفر برتر، علاوه بر جوایز نقدی، لوح‌های تقدیر و کارت‌های تبریک نیز اهدا می‌شود.


در همین راستا، کرار الجواهری، مسؤول واحد مجازی این آستان عنوان کرد: کادر فنی آستان مقدس علوی، به مناسبت میلاد امام علی(ع) پرونده ویژه ولادت با سعادت امیرالمؤمنین(ع) را در سایت این آستان طراحی کرده‌‌اند که دربردارنده بخش‌های مختلفی از جمله زندگینامه امام علی(ع) و کتب تألیف‌شده درباره شخصیت این امام همام است./994/ب902/د

ارسال نظرات