۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۲۲۹۵۲
به صورت آنلاین صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی وصال در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی وصال خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت آنلاین و با شرکت همه طلاب مدارس علمیه برگزار می شود.
مسابقه کتابخوانی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مسابقه کتابخوانی وصال هم اکنون در حال برگزاری است و تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

وی عنوان کرد: طلاب، اساتید، مشاوران و مدیران مدارس علمیه می توانند دراین مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

عزیزی با بیان این که مسابقه کتابخوانی به صورت آنلاین برگزار می شود، افزود: طلاب با مراجعه به سایت فرهنگی حوزه های علمیه می توانند به سؤالات پاسخ دهند.

 

وی با بیان این که طلابی که نمره کافی را در این مسابقه کسب کنند به مرحله دوم راه می یابند، اظهار داشت: در مرحله نخست مسابقه کتابخوانی وصال به صورت کتاب باز و در مرحله دوم کتاب بسته برگزار می شود.

 

عزیزی تصریح کرد: کتاب­ شیوه های دعوت و پرتویی از اسرار نماز به تألیف حجت الاسلام و المسلمین قرائتی منابع مسابقه کتابخوانی وصال است.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان یادآور شد: طلاب می توانند به صورت فردی و یا گروهی در این دوره از مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برگزیدگان مرحله نخست مسابقه کتابخوانی وصال با توجه به امتیاز کسب شده به صورت درصدی و از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

 

عزیزی هدف از برگزاری مسابقات کتابخوانی را نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی بین طلاب بیان کرد و عنوان داشت: تقویت روحیه مطالعه و افزایش اطلاعات عمومی طلاب از دیگر اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی است.

 

وی اظهار داشت: در راستای برگزاری مسابقات کتابخوانی با عناوین گوناگون تلاش می شود طلاب را در برابر پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی تقویت کرد.

 

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: مسابقات دیگری با محوریت سبک زندگی اسلامی و طرح مودت ویزه طلاب حوزه های علمیه در روزهای آینده برگزار خواهد شد./9459/302/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات