۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۲۳۰۰۱
رییس ستاد اقامه نماز استان فارس خبر داد؛

اعزام روحانی به تمامی مدارس استان فارس برای اقامه نماز جماعت

رییس ستاد اقامه نماز استان فارس با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در تمامی مدارس استان فارس در اولویت این ستاد است، گفت: تلاش شده که برای تمامی مدارس روحانی و مبلغ مذهبی فرستاده شود.
نماز جماعت

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، سید حسین ذولانوار در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز استان فارس اظهار داشت: با تلاش‌هایی که در چند سال گذشته صورت گرفته ستاد اقامه نماز استان فارس توانسته است نماز جماعت را در ادارات و مدارس دولتی به خوبی سامان‌دهی کند.

 

وی با بیان اینکه این سازمان با کمترین بودجه ممکن مشغول به کار است خاطرنشان کرد: کمبود بودجه خللی در کار سازمان اقامه نماز وارد نکرده است و روند موفقیت‌های این سازمان ادامه دارد.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز سعی کرده است به تمام مدارس استان روحانی بفرستد تصریح کرد: وجود افراد روحانی در مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزان سوالات خود را بپرسند که کمک شایانی به رفع ابهامات دینی در دانش‌آموزان می‌کند.

 

آیت‌الله علی موحد، رئیس حوزه علمیه خواهران استان فارس، در این در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز با بیان اینکه علم در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است اظهار داشت: علمی که به وسیله نماز به دست ‌آید و علمی که سبب اقامه نماز شود، علم درستی است.

 

وی با بیان اینکه انسان تا به قدرت متصل نشود قادر نمی‌شود تصریح کرد: نماز را باید به گونه‌ای اقامه کنیم که متصل به قدرت شویم و تمام فکر خود را معطوف به پروردگار کنیم.

 

رئیس حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به اینکه علم زمانی به بلوغ می‌رسد که به ایمان ختم شود عنوان کرد: ایمان بدون علم هیچ ارزشی ندارد و هرکس که اهل تعقل و دین باشد به نماز خواندن روی می‌آورد.

 

آیت الله موحد با بیان این موضوع که انسان نیاز به دوست و روابط اجتماعی دارد افزود: دوستان خود را از میان کسانی انتخاب کنید که اهل نماز خواندن و علم باشند./922/101/ب3

ارسال نظرات