۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۲۳۰۱۱

تجلیل از ۱۰۰ دانش آموز نخبه آذربایجان غربی در همایش جایزه بنیاد البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در پنجاه و چهارمین همایش جایزه بنیاد البرز به میزبانی اداره کل اوقاف آذربایجان غربی از 100 دانش آموز نخبه استان تجلیل می شود.
حجت‌‌الاسلام ناصر جوانبخت

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: هر سال همایشی تحت عنوان جایزه بنیاد البرز در کشور برگزار شده  و از دانش‌آموزان، پژوهشگران و اساتید نخبه علمی تجلیل می شود، بر همین اساس امسال این همایش به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار می‌شود.


وی افزود: هفتم اردیبهشت ماه جاری پنجاه و چهارمین همایش جایزه با همکاری استانداری، صدا و سیما، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.


حجت الاسلام جوانبخت ادامه داد: در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و معاونین برگزار خواهد شد، 100 نفر از دانش‌آموزان نخبه آذربایجان غربی تجلیل می شوند.
 

اوقاف آذربایجان غربی موفق به کسب رتبه برتر کشور شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در ادامه از کسب رتبه برتر کشوری اوقاف و امور خیریه استان برای پنجمین سال متوالی خبر داد و گفت: در هفتمین مجمع سراسری مدیران و مسؤولان سازمان اوقاف وامور خیریه، از مدیرکل و معاونین این اداره کل تجلیل شد.


حجت الاسلام جوانبخت افزود: کسب رتبه برتر اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی در کشور بر اساس نتایج بازرسی از میزان تحقق اولویت های ویژه و اجرای برنامه های مصوب سال 94 حاصل شده است.


وی در ادامه با تقدیر و قدردانی از تلاش معاونان، رؤسا و همکاران ستادی و اجرایی ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها گفت: این موفقیت نتیجه تلاش همکاران مجموعه اوقاف آذربایجان غربی بوده است که توانسته ‌اند برای پنجمین سال متوالی رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: کسب رتبه برتردر کشور توسط معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، معاونت حقوقی ثبتی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت بهروری اقتصادی، اداره حراست و بازرسی استان بیانگر توانمندی همکاران ستادی و اجرایی استان در تمامی زمینه ها است./936/302/ب2

ارسال نظرات