۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۲۳۱۶۹
با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد؛

مراسم عمامه گذاری ۱۱ طلبه مدرسه الغدیر اهواز

مراسم عمامه گذاری 11 طلبه مدرسه الغدیر اهواز شامگاه دوشنبه با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه ر استان خوزستان شد.
عمامه گذاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عمامه گذاری 11 طلبه مدرسه الغدیر اهواز شامگاه دیروز با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

 

این مراسم همزمان با 16 رجب و روز خروج فاطمه بنت اسد مادر امیرمؤمنان علی ع) از خانه خدا در مدرسه الغدیر اهواز و با حضور آیت الله موسوی جزایری، خانواده های طلاب، علما و بزرگان حوزه های استان خوزستان برگزار شد.

 

براساس این گزارش این مراسم با قرائت قرآن آغاز و در ادامه شعرای اهل بیت(ع) به سرودن اشعار در مدح امیرمؤمنان(ع) به زبان های عربی و فارسی پرداختند.

 

در ادامه مراسم آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مؤسس مدرسه الغدیر توضیحاتی درباره روش تدریس، فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته این مدرسه ارائه و از حضور پرشور مردم در این مراسم تشکر کرد.

 

در این مراسم افزون بر معمم‌ شدن 11 طلبه مدرسه الغدیر اهواز از سوی آیت الله موسوی جزایری طلبه های مدارس خاتم الانبیاء ص) و امام رضا(ع) اهواز، مدرسه رضویه هویزه و مدرسه امام جعفرصادق(ع) سوسنگرد نیز معمم شدند.

 

گفتنی است، مدرسه الغدیر اهواز به همت آیت الله حیدری تأسیس و به حوزه ای استانی که از همه شهرستان های خوزستان طلبه می پذیرد و تدریس در این مدرسه به زبان عربی است، فعالیت می کند./9456/203/ب2

ارسال نظرات