۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۲۳۱۹۳
امام جمعه طبس:

آمریکا همواره دشمن درجه یک ایران خواهد بود

امام جمعه طبس گفت: با وجود اینکه برخی سعی دارند تا خوش‌بینی به آمریکا را در جامعه‌ ما تزریق کنند، اما دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد؛ آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران بوده و خواهد بود.
مهاجریان

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در مراسم سالروز واقعه طبس ضمن گرامیداشت سالروز شکست خفت‌بار حمله نظامی آمریکای جنایتکار در صحرای طبس و تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه این مراسم، اظهار داشت: دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، اما متأسفانه برخی سعی دارند تا آمریکا را تطهیر کرده و خوش‌بینی به آمریکا را در جامعه ما تزریق کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان ایران باید مراقب بوده و فریب ترفندهای آمریکا را نخورند، تصریح کرد: آمریکا همیشه دشمن درجه یک ایران بوده، هست و خواهد بود و ملت ایران همیشه با صدای رسا خواهند گفت: «مرگ بر آمریکا».

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز طی سخنانی در این مراسم بیان کرد: واقعه طبس یک حادثه ساده، زودگذر، محلی، ملی و منطقه‌ای نیست، بلکه ابعاد آن فراتاریخی و جهانی است.

مهدی اخوان‌صفار خاطرنشان کرد: واقعه طبس تمثیل و تذکری بر قدرت الهی و عبرتی برای دشمنان است.

وی یادآور شد: طبس با مشیت الهی، 2 بار افتخار زمین‌گیر کردن غول استکبار را دارد، یک بار در شکست حمله نظامی آمریکا در سال 1359 و دیگری شکار پهباد جاسوسی آمریکا در منطقه طبس./922/101/ب3

ارسال نظرات